Termeni si Conditii – AMORO
Get Up to 40% OFF New-Season StylesMenWomen * Limited time only.

Termeni si Conditii

Clientul AMORO poate returna produsele achizitionate in urmatoarele situatii:
– Produsul care nu este conform cu specificatiile de pe site;
– Coletele ce prezinta deteriorari severe;
– Produsele ce au fost livrate gresit;
– Produsele care au marimi (grosimi) eronat comandate;

Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“ conf. O.G. 130/2000, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit. e.

Clientul este obligat sa notifice producatorului, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc ) in termen de maximum 10 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor.

Clientul este obligat sa notifice AMORO, intentia sa de ai fi inlocuite produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/etc) in termen de maximum 10 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor.

Clientul este obligat sa returneze produsele numai daca sunt in stare initiala ( stare perfecta, fara urme, pete si cu toate etichetele atasate ).

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 30 de zile de la confirmarea returului.
In cazul inlocuirii produsului cu unul identic sau cu un alt produs, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client

AMORO reprezentata prin magazinul virtual www.amoro.ro isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat (agresiv, vulgar, etc.) sau au in istoricul comenzilor lor, livrari refuzate. Nu vom accepta comenzile depuse de clientii cu rea intentie pentru produse cu pret gresit si/sau derizoriu.

O dovadă a cumpărării însoțește fiecare produs cumpărat. Clientul poate descărca factura din panoul Clientului. AMORO by AMORO KIMONO SRL nu va fi responsabila pentru datele incorecte furnizate de Client.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Consimțământul Clientului cu privire la procesarea datelor cu caracter personal este voluntară dar refuzul de a furniza consimțământul cu privire la prelucrarea datelor personale face imposibilă înregistrarea și cumpărarea din magazinul online.

Plata Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

In cazul optiunii de plata ” Online prin card bancar “ veti fi redirectionat catre pagina securizata a procesatorului de plati unde veti completa un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra.

– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” dezvoltat de organizatiile de carduri Visa/MasterCard si care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

– “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la detinatorul de card!